Liebherr K 4270 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr K 4270 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter uit Gulpen 08-01-2012
Geschreven voor: Liebherr K 4270 wit

Hoge kwaliteit voor een hoge prijs.

Als ik echter een punt voor service had kunnen geven, dan was dat helaas een magere 5 geweest.
De reden: na een week brak er van een plastic klepje in de deur een hoekje af waardoor het klepje niet meer functioneerde. Maximaal 5x omhoog en weer omlaag geweest.
De winkel waar ik de kast kocht kwam bij Liebherr niet verder dan de stelling: kou + plastic = geen service.
Dat viel mij zeer tegen. Liebherr concludeert zonder meer dat het een gebruikersfout moet zijn en geeft niet thuis als het om kosteloze vervanging gaat.
De winkel adviseerde mij om rechtstreeks bij Liebherr te gaan vragen voor coulance. Echter, ik ga mij niet verlagen tot de bedelstaf. Anno 2011 betekent geen service verlenen gewoon een strafpunt op internet, vandaar deze review.
Liebherr -1.